mandag 13. juni 2011

Planer for sommeren - hva skal jeg lese?

Det er jo snart sommer... Og Anita utfordrer til å lage en leseliste!
  • Jeg skal lese ferdig Torbjørn Færøvik sin bok om Kina, Midtens rike
  • Jeg skal lese Forbrytelse og straff av Dostovjesky. Leste den for 20 år siden, gleder meg til å lese den igjen.
  • OG HURRA: Etterlengtet bok i serien A song of Ice and Fire : A Dance With Dragons, av George R.R. Martins, kommer i midten av juli. Så jeg må vel lese noen av de andre bøkene om igjen, så jeg husker detaljene i plottet! Jon Snow (bildet), jeg kan knapt vente!
    Dette er det jeg virkelig gleder meg til!
  • Den siste i True Blood-serien, når Siv er ferdig med den!  
  • Jeg skal lese den nyeste novellesamlingen til Alice Munroe: To much happiness
  • Jeg har kanskje lyst å lese den siste til Jo Nesbø. Kanskje...
  • Noe mer av Philip Roth? Har lest Amerikansk pastorale, men kanskje den siste? Eller Konspirasjonen mot Amerika?
  • Så har jeg lyst til å lese noen ungdomsserier som jeg ikke har lest, men hørt om. F.eks om Det gylne kompasset. Litt mer fantasy. Kanskje noe mer av Neil Gaiman?
Får ta et skikkelig raid i en bokhandel snart.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar